Posilujicí čchi-kung pro ledviny a bedra

Rozhýbejte bedra a naplňte ledviny silnou čchi.

fotografie vyučujícího

Alice Simonová

0.00 

Ledviny jsou velmi důležitým orgánem, protože je v nich uložen základ vaší životní síly. V češtině bychom řekli, že v nich máte uložený svůj kořínek. Aby byl silný, musejí být silné i ledviny. Ledviny oslabuje chlad, který do těla rád zalézá na podzim a v zimě. Alice proto pro vás připravila tuto lekci, ve které rozhýbete bedra. Tak s ledvinami souvisejí a pomohou vám přivést k nim vyživující čchi. Potom budete pomocí různých čchi-kungových technik pečovat přímo o ledviny, aby se cítily ve vašem těle jako v bavlnce a zaplavovaly vaše tělo příjemným vnitřním teplem.

Toto je náhled lekce. Přihlaste se, pokud si lekci chcete zacvičit. Nemáte ještě předplatné na Umění energie?

Získejte předplatné

Máte otázku nebo komentář?


Člen
hankaclovek@seznam.cz
6 měsíce 19 hodiny před

lekce se mi nezobrazily, měsíční poplatek mám zaplacen

Admin
Pavel Simon
6 měsíce 18 hodiny před

Ahoj Hanko, to, že jsi mohla napsat komentář, znamená, že jsi přihlášená do členské sekce, takže to by mělo být v pořádku. Co znamená, že se ti nezobrazily lekce? Nevidíš vůbec video s lekcí, nebo je tam jen krátká verze, nebo je problém ještě v něčem jiném? Díky za upřesnění, určitě to vyřešíme. Ať se ti hezky cvičí! Pavel

Člen
Petra Kurendová
5 měsíce 16 dny před

Hezký den,
můj první dotaz se týká sezení na zemi, jestli něčemu vadí, když sedím na polštářku obkročmo, takže holeně nemám skřížené před sebou, ale směřují dozadu? Lekci o sezení na zemi jsem viděla, ale někdy je mi ten posed prostě nepříjemný.
Druhý dotaz souvisí s tím, že při dokončení lekkce jsem cítila dost nepříjemné napětí až bolest ve vodorovné linii cca na 4 prsty nad zadkem (místem, kde se dělí na půlky) :). Co příště případně dělat jinak?

Mějte příjemný den :),
Péťa Kurendová

Admin
Alice
5 měsíce 9 dny před

Dobrý den, Péťo, sedět na polštářku obkročmo určitě můžete. Nejdůležitější vždy je, aby byla pozice vsedě stabilní a pánev nebyla příliš naklopená vpřed ani vzad. Jestli jste měla pocit napětí až bolesti na závěr lekce, zkuste příště ubrat úsilí a pozorněji vnímat, jak se v průběhu cvičení cítíte. Video si můžete klidně občas zastavit a dát si čas na to, abyste vnímala, co cvičení s křížem dělá. Jemnost a neúsilí jsou ve cvičení čchi-kungu důležité. Napětí nebo bolest ukazují na stagnaci v proudění energie. Kdyby se vám to stalo příště, zkuste si citlivé místo jemně rozmasírovat a protřít rukama. Napětí by mělo odeznít.